Heb je een pakket ontvangen dat niet klopt, incompleet of beschadigd is? We willen je daar natuurlijk zo snel mogelijk mee helpen.
Laat het ons binnen 24 uur weten via onze contactpagina of door een e-mail te sturen naar webshop@panachekoksijde.be. Voeg duidelijke foto's van het pakket en de beschadigde producten toe en geef een korte beschrijving van het probleem. Vergeet niet om je naam, bestelnummer en de besteldatum te vermelden.
Wij doen ons best om je zo snel mogelijk een oplossing te bieden.
Je hebt 14 kalenderdagen de tijd om zonder opgave van reden een retour aan te vragen. De termijn begint te lopen vanaf het moment dat je het pakket ontvangt.
Houd er rekening mee dat cadeaubonnen en maatwerkartikelen niet geretourneerd kunnen worden.
Stuur ons een mail met deze informatie:
Na ontvangst van je mail sturen wij je een bevestiging met verdere instructies voor het retourneren van je pakket. Zorg ervoor dat je de producten in de originele doos terugstuurt. We kunnen alleen een terugbetaling verwerken na controle van de geretourneerde producten.
Zodra wij je retourpakket hebben ontvangen en gecontroleerd, storten wij binnen 14 werkdagen het bedrag (exclusief verzendkosten) terug. Als je met een cadeaubon hebt betaald, ontvang je een cadeaubon ter waarde van het retourbedrag. Cadeaubonnen worden namelijk niet terugbetaald, ze hebben geen vervaldatum.
Panache bv
Zeepannelaan 8
8670 Sint-Idesbald (Koksijde)
Als je een defect artikel hebt, neem dan contact met ons op via mail. De garantievoorwaarden kunnen variëren afhankelijk van het product en de leverancier.